Pomoc w Funy.
Masz problem techniczny? Potrzebujesz szczegółowych informacji o portalu? Masz pomysł na nowe funkcje? Daj nam znać!

Najczęściej Zadawane Pytania
Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas.
Konto firmy
Wystarczy założyć konto firmowe, a następnie dodać ofertę w odpowiedniej kategorii (usługi, wynajem lub gastronomia). Możesz szczegółowo opisać swoją usługę, dodać zdjęcia i ustawić dostępność.
Na platformie FUNY możesz oferować następujące usługi: usługi: animator, balony, dekorator, dj/wodzirej, fotograf, iluzjonista, organizator przyjęć wynajem: akcesoria, dekoracje, fotobudka, meble, namiot i zadaszenia, napisy, sala zabaw, sala okolicznościowa, sprzęt gastronomiczny, stroje tematyczne, dmuchańce gastronomia: catering, ciasta, desery, słodycze, torty
Zarządzanie rezerwacjami odbywa się przez panel użytkownika. Masz dostęp do kalendarza rezerwacji oraz możliwość ustalania dostępnych terminów, a także prowadzenie magazynu.
Czat na żywo umożliwia bezpośredni kontakt z klientami w czasie rzeczywistym. Możesz odpowiadać na pytania, ustalać szczegóły oraz negocjować warunki umowy.
Umowa jest generowana automatycznie po ustaleniu warunków z klientem i podpisywana online w czasie rzeczywistym.
W panelu użytkownika znajdziesz opcję edycji oferty, gdzie możesz dodać zdjęcia, opisy oraz szczegóły dotyczące ceny i dostępności.
Tak, możesz w dowolnym momencie edytować swoją ofertę, aktualizując opis, zdjęcia oraz ceny.
W przypadku problemów możesz skontaktować się z naszym działem wsparcia technicznego za pomocą formularza kontaktowego.
Konto klienta
Wystarczy przejść na stronę główną FUNY, kliknąć „Rejestracja” i wypełnić krótki formularz rejestracyjny.
Możesz skorzystać z wyszukiwarki na stronie głównej oraz filtrów, aby znaleźć interesujące Cię usługi w odpowiedniej kategorii. Umożliwiamy wyszukiwanie po lokalizacji, nazwie firmy oraz rodzaju usługi.
Umowa jest generowana automatycznie po uzgodnieniu warunków i podpisywana elektronicznie bezpośrednio na platformie.
Zasady anulowania rezerwacji oraz zwrotu środków zależą od polityki danej firmy. Szczegóły znajdziesz w ofercie.
Tak, po zakończonej usłudze możesz wystawić opinię oraz ocenić jakość wykonanej usługi.
W przypadku problemów lub reklamacji skontaktuj się bezpośrednio z dostawcą usługi lub zgłoś problem przez nasz dział wsparcia klienta.